Oct 27, 2013

Malá Cena Špindlerova Mlýna

Stýská se mi po krásném podzimu ve Švédsku, tak je potřeba s tím něco udělat a začít si ho užívat i v ČR. I proto mířím v sobotu 19.10. do Špindlu na běh do vrchu.


















Moje premiéra v tomhle závodě, z propozic se dozvídám, že se běží asi třikrát dole přes náměstí ve Špindlu, a že povrchem je silnice. Beru svoje silniční NewBalance a se slovy "výborně, tak já jedu do Krkonoš točit na silnici" se vydávám vstříc zábavě. Na prezentaci dostávám plánek trati - hm, že mají na sjezdovkách asfalt jsem fakt netušila, ale v domnění, že to bude nejspíš zpevněná cesta podél, obouvám svoje silničky.

Tak po asfaltu byla stěží třetina trati, NewBalancky se překvapivě držely i na mokré trávě po sjezdovkách dolů, nahoru to zas překvapivě držely moje nohy. Místy to byl pořádnej terén a v jednom seběhu bych brala orientky všema deseti. Takže namísto toho, že bych jela do Krkonoš lízat asfalt, jsem poznala další brutální a nádherný horský kros. Celkem 14km se 794m převýšení, včetně závěrečného výběhu/výšlapu půlky sjezdovky na Medvědín.
I v Čechách je ten podzim krásnej!

výsledky


sjezdovka na Medvědín



















/Mala Cena Špindlerova Mlýna
14km, 794m climb., including skislopes climbing

After missing Sweden with its beautiful autumn, I found the beauty of the Czech Rep. again - in the mountains with a brutally beautiful trail race.

I enjoyed the whole race so much!
..and that's the moment when you start to worry about your mental health (but I already stopped doing that when I finished 62km race in August this year, so I'm fine)

No comments:

Post a Comment