Oct 27, 2013

Běh Hronov-Náchod

Další krásný podzimní víkend a další pěkné závody za mnou. Zkusit se má všechno, tak tentokrát jsem i já šla trhat asfalt. V sobotu 26.10. se konal legendární silniční běh Hronov-Náchod ze seriálu Mizuno Running Cupu - 8,85km se startem ve východočeském Hronově a s cílem na náměstí v Náchodě.

Silnice, 8km, neodvažuju se přemýšlet, jak to bude vypadat. Začátek celkem palba, pod 3.50'/km dobrý, ale vydržim to, kdo mě bude v polovině křísit? Vzpomínám na celé dva tempové tréninky s Kerteamem ve Stromovce a 'logicky' usuzuju, že když zvládnu 6km v tempu, tak musim zvládnout přece i 8 (těch zbylých 850m mozku a nohám úspěšně zatajuju už od začátku). Martinku Uvizlovou chtě nechtě pouštím, ale to už se přede mě dostává Danča Havránková a přichází moje další 'logika': je sice rychlejší, ale ve středu jsem to za ní ve Stromovce uvisela, tak to zvládnu i teď. Velký dík patří právě jí - krásný krok a ideální tempo. Jen slibuju, že po dalších trénincích budu příště i střídat, tentokrát to pro mě byl vyšší level, na který jsem neměla. Ale čas 34:17 a 12. místo v ženách mezi atletkami je supr, takže už i já umím trhat asfalt a příště snad dojde i na to střídání.



No comments:

Post a Comment